1. ראשי
  2. »
  3. מדיניות משלוחים והחזרות

מדיניות משלוחים והחזרות

אישור הזמנה

לאחר שהרוכש אישר את הזמנתו באמצעות השימוש באפשרות “שלח” תועבר הזמנתו לשם ביצועה. ההזמנה תאושר באמצעות משלוח הודעת דואר אלקטרוני שתגיע לכתובתו של הרוכש עד 48 שעות ממועד אישור ההזמנה. אם הפריטים אינם במלאי, למרות שהם מופיעים באתר, או שחברת כרטיסי האשראי לא אישרה את חיוב כרטיס האשראי, לא תהיה החברה חייבת לספק את הפריט המוזמן, במקרה זה, הודעה מתאימה תישלח לכתובת הרוכש וכרטיס האשראי יזוכה.

בכל מקרה של סתירה או אי התאמה בין הוראות תקנון זה לבין הוראות המכירה הספציפית ייגברו הוראות הספציפיות הנוגעות לאותה מכירה.

מדיניות מסירת ההזמנה

אזורי מסירה

פריטים שהתמורה עבורם שולמה באמצעות האתר יכולים להיות מסופקים בשטח מדינת ישראל (ביחס ליעדים בעניינם קיימת רגישות ו/או הגבלה ביטחונית החברה שומרת לעצמה את הזכות לתאם מקום מסירה חלופי קרוב ו/או להאריך את מועד האספקה). תשלום נפרד ייגבה עבור המשלוח לפי היעד והמחירון המעודכן שלו כפי שיפורסם באתר.

עלויות טיפול ומשלוח

החברה גובה משלוח עבור משלוח המוצרים המופיעים באתר זה. לתשומת לבכם, מסירת ההזמנה נעשית באמצעות מסירה אישית לידי המזמין, ועל המזמין להצטייד בתעודה מזהה ואמצעי התשלום אשר אתו ביצע את ההזמנה, ולהציג אותם בפני השליח, תנאי זה הוא הכרחי לקבלת המוצר ואי עמידה בתנאי זה יכול לגרום לשיבוש במסירת המוצר ולא תהיה למשתמש כל סיבה לטענה. כמו כן, לא ניתן לבצע מסירות לכתובות של תאי דואר.

עלות המשלוח משתנה מעת לעת ואפשרויות המשלוח והמחירים מופיעים בעגלת הקניות של האתר.

זמן אספקה

בכפוף לאמור בתקנון זה החברה תספק את הפריט שהוזמן בתוך 2-7  ימי עסקים (לא כולל ימי שישי ושבת ערבי חג וחג )ממועד אישור ההזמנה. החברה לא תהיה אחראית לעיכובים באספקת הפריטים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה.

החזרה או החלפה של מוצר

אי עמידה בלוחות זמנים

במידה והזמנתכם לא התקבלה בתוך המועדים המפורטים לעיל, הנכם מתבקשים ליצור קשר עם החברה בטלפון 04-6295000  או במייל shop@annalotan.com .

עם קבלת הזמנתכם, הנכם מתבקשים לבדוק בקפידה את תוכן החבילה. אם ישנם הבדלים כלשהם בין הזמנתכם לבין הפריט שקיבלתם הנכם נדרשים לפעול בהתאם לאמור בפרק ההחזרות.

למען הסר ספק, המשלוחים מבוצעים על ידי חברת שליחויות ומוסכם כי עיכוב הנוגע לחברת השליחויות אינו באחריות החברה

מדיניות החזרת מוצרים והחזר כספי

משתמש רשאי לבטל רכישת מוצר ששוויו מעל 50 ש”ח, באמצעות פניה בכתב לחברה, בכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן”) ותקנותיו ומדיניות החזרת ו/או החלפת מוצרים ושירות כמופיע באתר.

ככלל ביטול העסקה יתאפשר מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת המסמך המכיל את פרטי העסקה האמורים בחוק הגנת הצרכן, ובניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% מסכום העסקה או 100 ש’ח, לפי הנמוך מביניהם. ביטול עסקאות בכרטיס אשראי יכולה להוביל אף לעמלת ביטול נוספת בגין סליקה בגובה 2.5% נוספים לדמי הביטול.

ניתן לבקש ביטול עסקה בטופס הנמצא באתרנו – לחצו כאן למעבר לטופס
לאחר בקשת ביטול עסקה יש לשלוח את המוצרים למשרדנו. עלות ואחריות ההחזרה יחולו על הלקוח

לא תתאפשר החזרת מוצר שנעשה בו שימוש. לא תתבצע החלפה או החזרה של מוצר אשר לא נקנה באתר זה. (יש להציג חשבונית קניה).

החברה רשאית לבטל עסקה ללא דמי ביטול ו/או דרישה כל שהיא מהלקוח על פי שיקול דעתה הבלעדי.

אופן החזרת התמורה

ביטול העסקה וזיכוי כרטיס האשראי יבוצע בפועל רק לאחר קבלת המוצר בחזרה במשרדי החברה ויחול רק על עלות המוצרים ששולמו ולא על דמי המשלוח במידה ושולמו. (היות והמשלוח שולם לחברת השליחויות)